reklama

Ahojte ľudia :-)

Rád by som tu napísal o svojich pocitoch. Nedávno som tu na blogu publikoval článok, nebol vlastne nasmerovaný proti nikomu, no zamrzelo ma, že väčšina komentárov proti niekomu zameraná bola. Naozaj musíme spolu takto bojovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Dúfam, že sa mi podarí vyjadriť to čo cítim, bez toho, aby to malo nádych moralizovania, nemám v úmysle si obhajovať, to čo som napísal v článku, vlastne ani veľmi nezáleží na jeho obsahu. Možno len dovysvetlím, písal som mail Lidlu ohľadom využívania plastov v obchode. Nazval som ho otvoreným listom, teda aj keď presne neviem, čo ten pojem znamená. Išlo mi o to zverejniť moju myšlienku, chcel som podporiť jej silu aj týmto spôsobom. Už nech hodnotíte jej obsah akokoľvek, myslím, že nikomu neubližuje, nie je namierená ani proti Lidlu, písal som ju v duchu zlepšenia situácie v spoločnosti s úmyslom podporiť túto zmenu. To či robím pre túto zmenu aj niečo iné ako len píšem alebo hovorím, nie je v tejto súvislosti až tak podstatné. Keď chceme priniesť naozajstnú zmenu k lepšiemu v akejkoľvek oblasti spoločnosti, mali by sme podporiť každý jeden úmysel, ktorý k tomu smeruje, bez ohľadu na to na akej úrovni vyspelosti ho vnímame. Mali by sme držať spolu a podporovať jeden druhého, určite by viacej ľudí vyjadrilo svoj názor alebo niečo urobilo, keby sme sa navzájom neodsudzovali a nezhadzovali. Každý máme svoje názory, to je v poriadku, naši hokejisti tiež určite žijú rôzne životy, no dokázali sa spojiť, verili si a odohrali niekoľko pekných zápasov, napriek očakávaniam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cítim v spoločnosti mnoho frustrácie a rezignácie, no na druhej strane viem, že každý z nás by sa chcel mať lepšie. Je to prirodzené, smerovať k dobrému, no na to aby sme k tomu dospeli, musíme najprv začať veriť, že je to možné. Vtedy sa otvárame novým možnostiam, začíname uvažovať inak, konáme inak a smerujeme k naplneniu toho, v čo veríme. Dnešný systém je postavený na hlavu a nevedie nás prirodzene k tomu, aby sme žili v radosti a v súlade so svojimi potrebami. No my máme možnosť voľby, či podľahneme tomuto tlaku a silu vôle na to, aby sme to zmenili. Nie je potrebné robiť veľké veci, stačí začať u každodenných maličkostí a vôbec úplne prvé je rozhodnutie túto zmenu začať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skúste si to, keď sa nabudúce dostanete s niekym do konfliktu, ešte pred tým ako vychrlíte na neho svoju spŕšku slovných nábojov, pár krát sa zhlboka nadýchnite a povedzte, čo vás naozaj trápi. Možno to nepôjde na prvý, ani druhý krát, no keď to raz dokážete, pocítite veľkú úľavu a svet bude odrazu o niečo krajší.

To o čom hovorím, nie je nič nové, je to To, čomu vo svojom živote verím a To, čo pre túto spoločnosť robím.

Prajem vám všetko dobré

S pozdravom

Jakub

Jakub Pavlik

Jakub Pavlik

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život nám prináša rôzne situácie, potrebné na to, aby sme sa v našom chápaní sveta posunuli zas o kúsok ďalej. Snažím sa byť v tejto Škole vzorným žiakom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu