reklama

Otvorený list pre LIDL

Hádam to nie je proti pravidlám, dnes som napísal mail Lidlu. Týka sa používania plastových obalov na potraviny. Urobil som malý experiment, koľko plastového odpadu vyprodukujem a napísal podnet.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Milý Lidl,

uz dlhšie ma trápi, koľko plastového odpadu vyprodukujem a tak som si dal námahu a zmeral to. Takéto množstvo som vyprodukoval od Veľkonočnej nedele, čiže ze za obdobie niečo cez dva týždne. Odhliadnuc od toho, že mi pes roztrhal papuče, 99% plastoveho odpadu je z potravín. Milý Lidl, to naozaj neexistuje iné riešenie ako baliť potraviny do plastového obalu, ktorý aj napriek tomu, že je z časti recyklovateľny, stále tvorí nezanedbateľnú časť celkového odpadu? Keď Henry Ford pred vyše 70timi rokmi vyrobil plastovú karosériu vyrobenú z konope, nedalo by sa niečo podobné zaviesť aj do obchodu? Verím, že áno...Viem, že dbáte o to, ako vás vníma verejnosť, a tá je naklonená veciam, ktoré sú šetrné k životnému prostrediu. Máte v rukách všetky nástroje na to potrebné, viete ovplyvniť dodávateľov aj výrobcov, tak prečo nezačať trend ako prvý? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že to nebude dlho trvať a budeme môcť nakupovať veci bez toho, aby sa po ich použití stali pre nás záťažou.

Prajem všetko dobré 

S pozdravom

Jakub Pavlík

Jakub Pavlik

Jakub Pavlik

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život nám prináša rôzne situácie, potrebné na to, aby sme sa v našom chápaní sveta posunuli zas o kúsok ďalej. Snažím sa byť v tejto Škole vzorným žiakom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu